
Kırklareli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü 9-16 Ekim Dünya Beslenme ve Gıda İsrafını Önleme Haftasına dikkat çekti.
Kırklareli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada: “Bu hafta; yeterli, dengeli ve sağlıklı beslenmenin önemine dikkat çekmek ve gıda israfını azaltmak amacıyla kutlanmaktadır.
Dünya genelinde üretilen gıdanın yaklaşık üçte biri israf ediliyor. Oysa israf edilen bu gıdalarla milyonlarca insanın beslenme ihtiyacı karşılanabilir.
Gıdanı Koru, Sofrana Sahip Çık!
Her bireyin küçük bir farkındalıkla büyük bir değişimin parçası olabileceğini unutmayalım.
Sağlıklı beslenelim, israf etmeyelim, geleceğimizi koruyalım” ifadelerine yer verildi. (Haber Merkezi / Kırklareli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü)
Gündemi takip etmek için internet sitemizdeki diğer haberlere göz atabilirsiniz.
SON DAKİKA HABERLERİ
NEWS
08 Haziran 2026Kırklareli Merkez Canlı Seçim Sonuçları!
NEWS
08 Haziran 2026İYİ Parti’den Sürpriz Belediye Başkan Adayı!
NEWS
08 Haziran 2026İsrail Ordusu, Gazze’de Hamas’a Ait 21 Noktayı Vurduğunu Açıkladı!
NEWS
08 Haziran 2026Covid Geri Dönüyor! Uzmanlar Tedirgin!
SPOR
08 Haziran 2026Filenin Sultanları Olimpiyatlarda!
NEWS
08 Haziran 2026Kovid-19’un Eris Varyantı Türkiye’de Görüldü!
NEWS
08 Haziran 2026Meral Akşener Tüm Siyasi Partilere Seslendi “Her Birimiz Ayrı Ayrı Seçimlere Girelim”
KATEGORİNİN POPÜLERLERİ
-
1
Engelliler Devlet Desteğiyle Süs Eşyası Üretimi ve Robotik Kodlama Öğreniyor
-
2
Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Salcano Bisiklet Firmasında İncelemeler Yaptı
-
3
Türkiye’de Beklenen Büyük Deprem İçin Kritik Uyarı!
-
4
Baba Vanga ‘nın iki Kehaneti Gerçekleşti!
-
5
2025 Yılında Dünya’yı Neler Bekliyor? İşte Baba Vanga’nın Kehanetleri!


