İmamoğlu Bakan Şimşek’e Tepki Gösterdi!

İmamoğlu Bakan Şimşek’e Tepki Gösterdi!

İlkim Bayraktar

05-08-2025 15:02
5 Ağustos 2025 15:02
İmamoğlu Bakan Şimşek’e Tepki Gösterdi!

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu Bakan Şimşek’e tepki gösterdi.

Cumhuriyet Halk Partisi’nin Cumhurbaşkanı adayı ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu gündeme ilişkin değerlendirmeler yaptı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne yönelik başlatılan soruşturma kapsamında tutukluluğu devam eden İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu sosyal medya aracılığıyla Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek’e tepki gösterdi.

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek’in “Enflasyon son 44 ayın en düşük seviyesinde” açıklamasını eleştiren İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu tepkisini dile getirdi.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu açıklamasında: “Maliye Bakanı, ‘Enflasyon son 44 ayın en düşük seviyesinde’ diyor. Kiraların yüzde 79, doğalgazın yüzde 75, yumurtanın yüzde 59, taze meyvenin yüzde 50, eğitimin yüzde 68 zamlandığı bir ülkede son 44 ayın en düşük enflasyon seviyesini yaşıyorsak, vay halimize!

Aziz milletim, bu böyle devam etmeyecek. Kendi bozduklarını 44 ayda düzeltemeyenler gidecek. İktidarımızda yeniden sanayileşme, üretim ve teknoloji politikalarıyla yepyeni bir hikayeyi hep birlikte yazacağız.

Önce sofrada, sonraysa hayatın her alanında refahı ve bereketi hissedeceğiz. Az kaldı. Herkes için, her yerde önce adalet önce hürriyet” ifadelerini kullandı. (İ.Bayraktar)

Gündemi takip etmek için internet sitemizdeki diğer haberlere göz atabilirsiniz.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP
    300x250r

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.