
Kanser kayıt birimi çalışanlarına yönelik “Kayıtçılık Temel Eğitimi” verildi.
“1-31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında; Kanser Kayıt Merkezinde görevli, Hemşire Nerim Gül ve Hemşire Derya Vural tarafından, Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı 57. Alay Toplantı Salonunda, hastanelerde aktif kanser kayıt birimi çalışanlarına yönelik “Kayıtçılık Temel Eğitimi” verildi. (Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü)
Gündemi takip etmek için internet sitemizdeki diğer haberlere göz atabilirsiniz.
SON DAKİKA HABERLERİ
NEWS
06 Haziran 2026Kırklareli Merkez Canlı Seçim Sonuçları!
NEWS
06 Haziran 2026İYİ Parti’den Sürpriz Belediye Başkan Adayı!
NEWS
06 Haziran 2026İsrail Ordusu, Gazze’de Hamas’a Ait 21 Noktayı Vurduğunu Açıkladı!
NEWS
06 Haziran 2026Covid Geri Dönüyor! Uzmanlar Tedirgin!
SPOR
06 Haziran 2026Filenin Sultanları Olimpiyatlarda!
NEWS
06 Haziran 2026Kovid-19’un Eris Varyantı Türkiye’de Görüldü!
NEWS
06 Haziran 2026Meral Akşener Tüm Siyasi Partilere Seslendi “Her Birimiz Ayrı Ayrı Seçimlere Girelim”
KATEGORİNİN POPÜLERLERİ
-
1
Engelliler Devlet Desteğiyle Süs Eşyası Üretimi ve Robotik Kodlama Öğreniyor
-
2
Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Salcano Bisiklet Firmasında İncelemeler Yaptı
-
3
Türkiye’de Beklenen Büyük Deprem İçin Kritik Uyarı!
-
4
Baba Vanga ‘nın iki Kehaneti Gerçekleşti!
-
5
2025 Yılında Dünya’yı Neler Bekliyor? İşte Baba Vanga’nın Kehanetleri!


