Oturarak Voleybol Kadın Milli Takımı Galibiyetle Başladı!

Oturarak Voleybol Kadın Milli Takımı Galibiyetle Başladı!

Türkiye Voleybol Federasyonu

05-10-2025 00:11
5 Ekim 2025 00:11
Oturarak Voleybol Kadın Milli Takımı Galibiyetle Başladı!

Oturarak Voleybol Kadın Milli Takımımız Gümüş Milletler Ligi’ne galibiyetle başladı.

Oturarak Voleybol Kadın Milli Takımımız, Çekya’nın başkenti Prag’da düzenlenen PVE Gümüş Milletler Ligi’nde sahaya çıktı.

Millilerimiz, turnuvadaki ilk maçında Fransa’yı 3-0 (25-16, 25-15, 25-18) mağlup etti. İkinci maçında ise Macaristan’a 3-2 (23-25,25-18,19-25,25-15,15-12) mağlup oldu. (Türkiye Voleybol Federasyonu)

Gündemi takip etmek için internet sitemizdeki diğer haberlere göz atabilirsiniz.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP
    300x250r

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.