Pratik Eğitimi Yapıldı

Pratik Eğitimi Yapıldı

Basın Bülteni / Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü

28-05-2025 10:17
28 Mayıs 2025 10:17
Pratik Eğitimi Yapıldı

Anne Sütü ve Emzirme Danışmanlığı Pratik Eğitimi yapıldı.

Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü “Anne Sütünün Teşviki ve Bebek Dostu Sağlık Kuruluşları Programı” hakkında bilgilendirmede bulundular.

Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada: “Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü “Anne Sütünün Teşviki ve Bebek Dostu Sağlık Kuruluşları Programı” kapsamında 21-22-23 Mayıs 2025 tarihlerinde Müdürlüğümüz Halk Sağlığı Başkanlığı ÇEKÜS Birimi tarafından 112 Başhekimlik Binası Müştak Tanrıkılu Eğitim Salonu’nda Anne Sütü ve Emzirme Danışmanlığı Pratik Eğitimi yapılmıştır. Eğitime Birinci Basamak Sağlık Kuruluşlarımızda çalışan doktor, ebe ve hemşirelerimizden oluşan 59 kişi katılmış olup, program sonrası belgeleri teslim edilmiştir” ifadelerine yer verildi. (Basın Bülteni / Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü)

Gündemi takip etmek için internet sitemizdeki diğer haberlere göz atabilirsiniz.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP
    300x250r

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.